29 komentarzy

  1. Trudno to tak rozpisać.
    Ale spróbuję, w nawiasach lewa ręka.
    Bazą dla prawej razkreślne, dla lewej małe.
    g(ce)e(g)ef(df)d(a)dc(ce)e(g)gCge(cegCge)
    g(ce)e(g)ef(df)d(a)dc(ce)e(g)c(cegec)
    g(ce)e(g)ef(df)d(a)dc(ce)e(g)gCge(cegCge)
    g(ce)e(g)ef(df)d(a)dc(ce)e(g)c(cegec)
    Chyba jakoś tak to będzie, generalnie w lewej rozkładałem sobie c-dur i d-moll.

  2. Miękki jest! 😉 Fajnie brzmi, i w stereo? Mógłbyś rozpisać jak to grać bo zwykły to jest geefddcecgeefddcec a twoja wersja rozbudowana bardziej jest, tylko prosił bym właśnie w taki sposób jak to wcześniej napisałem bo nut nieznam 😀

  3. Był jakiś taki wpis, z dawnego forum głosowego na Klango, zbierający różne dawne wykonania.
    Co prawda od tego czasu głos Maji się trochę zmienił, te papierosy i alkohol zrobiły swoje. 😀
    Ale jednak jest. 😛

  4. Dawid, chciałem pasaży w lewej ręce, i pasaże się znalazły. 😀
    Takiego wykonu to by się na akademiach muzycznych nie powstydzili. 😛
    Ale rzeczywiście troszeczkę przyśpieszałeś czasami. Nieznacznie, bo nieznacznie, ale było.
    Trzeba było w ogóle pokazać jakieś bardziej egzotyczne brzmienie twoich klawiszy, bo z tego, co słyszałem, masz ich sporo. xd

  5. Chronometru w głowie nie mam, ale na to wygląda po nagraniu.
    Ale, biorąc pod uwagę klasę utworu, proszę się nie czepiać, to przecie arcydzieło. 😀
    A tak poważnie, wpis na maksymalnym spontanie.

Dodaj komentarz

EltenLink